wks_sygnet_whitewks_sygnet_white
ezgif.com-optimizeezgif.com-optimize
wks_sygnet_blackwks_sygnet_black
wks_typowks_typo
wks_typo copy 4wks_typo copy 4
ezgif.com-resizeezgif.com-resize
View this post on Instagram

MOUNTAIN CLIMBERS - nienawidzony, a jednak POKOCHACIE 💕💕 Pamiętacie początek wyzwania z burpees? Mało która powiedziała, że je lubi, a na koniec wszystkie kochały, bo daje super efekty i tyra ciało nieźle 💙 Dlaczego te ćwiczenia w #jumpingchallenge2020? Chodziło o to, by można je było robić gdziekolwiek bez żadnego sprzętu, natomiast jeśli je ktoś robi bez problemu poprostu dodaje ciężar lub zmienia formę ćwiczenia. CHODZI I WSPÓLNĄ MOBILIZACJĘ I NAUCZENIE SIĘ KONSEKWENCJI I CODZIENNEGO RUCHU 🐙🐾💕 🐙mountain climbers - to ćwiczenie szybko i skutecznie podnosi wytrzymałość całego naszego ciała. Dlaczego? 📍Bo wzmacnia cały organizm. 📍Angażuje do pracy mięśnie nóg, brzucha, grzbietu, ramion. 📍 Pracuje nawet klatka piersiowa! To dlatego ćwiczenie jest takie efektywne i niestety szalenie męczące . 📍Doskonale kształtuje również wytrzymałość, szybkość, zwinność i siła. 📍 Można dostosować tempo do własnych możliwości, czyli wykonywać je wolniej, jednak jeśli zależy nam na porządnych efektach, warto przyspieszyć. 📍 Pamiętajcie by ciało było maksymalnie napięte, wyprostowane tworzy linię prostą, barki nad dłońmi, w czasie ćwiczenia pozostajemy nieruchomo ciałem, a chodzą tylko nogi jak na zmianę i jak najszybciej. NIE RUSZAMY CIAŁEM‼️ 🐙jumping squat - tu mamy pole popisu nieograniczone, postaram się pokazywac różne formy, dodajemy ciężary i gumy - wg upodobań 🐙jumping lungs - tu takze mamy rożne modyfikacje, można zacząć od zwykłych wykroków i tez dokładac gumy dla wzmocnienia core WIEM... Mało kto lubi mountain climber, ale jest niesamowite, uwierzcie mi i daje mega efekty, także POKOCHACIE, choć jeszcze tego nie wiecie 😁🐾🐙💕 Czujecie już moc tego ćwiczenia❓❓ Swoje zrobiłam czyli 🔥#jumpingchallenge2020 🔥kilometry z #biegamzblondyna 🔥zielone zrobione #pompujemyzielone 🥬garść jarmużu 🥬garść pokrojonej zielonej pietruszki 🥬pół cytryny 🥬jabłko 🥬łyzka siemienia lnianego 🥬kiwi 🥬łyżeczka oleju kokosowego 🥬Łyżeczka młodego jęczmienia ➖➖➖➖➖➖ @klaudia_75 @monikamaciejuk @dorotaszczepuch @zanna_se @marlenasych @ladx83_fitness @baciszbogumila @iwonakowal1312 @k.zajac.1985

A post shared by Beata Lepiarz (@w.kobiecie.sila) on